Monday, May 24, 2010

syamildzulfida.blogspot Lahir ke Alam Maya


1.Untuk pengetahuan umum , blog ini(www.syamildzulfida.blogspot.com) adalah hasil renovasi dari blog asal (mujahideen1515.blogspot) .

2.Penambahbaikan pada blog ini serta pertukaran alamat blog adalah berdasarkan perubahan profesionalism penulis sendiri serta atas sokongan dan permintaan ramai berikutan laman blog asal yang hampir setengah tahun tidak diuruskan , ditinggalkan bersawang tanpa di'update' .

3.Kelahiran semula blog ini dengan alamat dan tema barunya yang lebih menjustifikasi pemilik blog ini merupakan salah satu langkah proaktif penulis untuk membina wajah baru pada blog ini .

4.Kepada pengunjung setia blog ini , penulis menyatakan rasa dukacita atas apa yang berlaku sebelum ini .

5.Pada blog yang baru ini , penulis masih mengekalkan beberapa artikel daripada blog sebelum ini, namun beberapa artikel menarik terpaksa di'delete'kan atas tujuan kekemasan dan penampilan blog baru ini .

6.Walaubagaimanapun , penulis yakin kelahiran www.syamildzulfida.blogspot akan memberikan nafas baru dan menjanjikan artikel-artikel yang lebih menarik .

7.Diharap semua pengunjung blog ini dapat mengambil manfaat sepenuhnya daripada blog ini serta terus menyokong , komen yang bermanfaat daripada rakan-rakan pengunjung amat diharapkan .

8.Sekian.

1 comments:

  1. tahniah bro!!!!!
    teruskan usaha memecah kemungkaran,
    membina kemenangan

    ReplyDelete